Jak zabezpieczyć sprzęt przed zniszczeniem? Według raportu Rządowego Centrum Bezpieczeństwa na początku lipca po przejściu frontu burzowego straż pożarna odnotowała ponad 1100 interwencji związanych z usuwaniem skutków zjawisk atmosferycznych. W wyniku awarii energetycznych około 8,5 tysiąca odbiorców pozostawało bez prądu[1]. Skutki gwałtownych zmian pogody, takich jak ulewy, huragany, gradobicie, a także silne burze z piorunami, z…
W kontekście epidemii koronawirusa SARS-CoV-2 straty liczy branża rozrywkowa. Co to jednak oznacza dla dostawców płatnej telewizji i serwisów VOD takich jak Netflix? Czy nieco paradoksalnie mogą na całej sytuacji zyskać, dzięki potencjalnie większe liczbie konsumentów, którzy będą zmuszeni zostać w domu? Rewizja prognoz makroekonomicznych Najnowsze prognozy makroekonomiczne dla Polski zakładają, że PKB może spaść…
WhatsApp, jedna z najpopularniejszych aplikacji komunikacyjnych na świecie z ponad 2 miliardami aktywnych użytkowników, dzięki wprowadzeniu WhatsApp Business otwiera się na komunikację biznesową – między marką a jej klientami. Infobip jest partnerem WhatsApp w tym przedsięwzięciu i oficjalnym dostawcą tej usługi dla klienta biznesowego. Z jego inicjatywy odbędzie się w II kwartale 2020 r. specjalny…
Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg…
W 2018 r. całkowite przychody operatorów telefonii komórkowej wyniosły 25,8 mld zł, co oznacza 3% spadek rok do roku. Obecnie segment komórkowy odpowiada za ok. 58% wartości rynku telekomunikacyjnego w Polsce. W perspektywie sześcioletniej przychody mobilnych telekomów będą jeszcze bardziej widoczne w strukturze rynku z uwagi na podwyżki cen usług komórkowych. W 2018 r. całkowite…
Sprawnie funkcjonujący dział obsługi klienta to ważny element aktywności każdej firmy, która taki dział posiada. Niestety często praca tej komórki pozostawia wiele do życzenia w oczach klientów. Receptą na usprawnienie funkcjonowania działu obsługi klienta, a tym samym ogólnego user experience, może być sztuczna inteligencja. Firmy przeznaczają niemałe sumy na utrzymanie działów call center w ich…
Jak zabezpieczyć sprzęt przed zniszczeniem? Według raportu Rządowego Centrum Bezpieczeństwa na początku lipca po przejściu frontu burzowego straż pożarna odnotowała ponad 1100 interwencji związanych z usuwaniem skutków zjawisk atmosferycznych. W wyniku awarii energetycznych około 8,5 tysiąca odbiorców pozostawało bez prądu[1]. Skutki gwałtownych zmian pogody, takich jak ulewy, huragany, gradobicie, a także silne burze z piorunami, z…
Społeczeństwo w Europie i w Polsce coraz szybciej się starzeje, a seniorzy stają się rosnącą grupa docelową we wszystkich segmentach gospodarki. Coraz więcej produktów tworzonych jest z myślą o osobach starszych, a producenci sprzętów technologicznych dokładają wszelkich starań, aby spełnić określone wymagania seniorów, którzy chcą korzystać z technologii, ale tylko pod warunkiem, że będą one…
Twórcy aplikacji RFBenchmark opublikowali comiesięczny Ranking Operatorów Komórkowych w Polsce prezentujący jakość świadczonych usług i oferowaną prędkość Internetu mobilnego. Użytkownicy aplikacji do pomiaru szybkości internetu mobilnego RFBenchmark wykonali w grudniu 2017 roku 25068 pomiarów. Zdecydowana większość pomiarów (72,77%) została wykonanych dla sieci 4G. Najczęściej pomiary dotyczyły sieci Play (32,53%). Drugim najpopularniejszym operatorem był Plus (29,84%). Trzecie…
Notel Poland, twórcy aplikacji RFBenchmark służącej do pomiaru siły sygnału oraz testów prędkości Internetu mobilnego, uruchomili serwis MiernikInternetu.pl. Nowy projekt ma pomóc Polakom zweryfikować jakość Internetu stacjonarnego. To kolejny krok w kierunku stworzenia bardziej transparentnego rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. Jaka jest rzeczywista prędkość Internetu w Polsce? Jak wynika z dostępnych badań, mieszkańcy Polski nie…
| Powered by WordPress | Theme by TheBootstrapThemes