Ramy aluminiowe z nadrukiem to doskonały sposób zarówno na promocję marki, jak i umacnianie lub budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Charakteryzują się solidną konstrukcją, dzięki czemu z powodzeniem można z nich korzystać wewnątrz i na zewnątrz budynków bez obaw o ich uszkodzenie. Są idealnym rozwiązaniem, gdy zależy Ci na zwróceniu uwagi i pozyskaniu nowych klientów.
Wspieranie ekologii jako element odpowiedzialności społecznej, to wartość realizowana od początku istnienia przez Synergio S.A. Firma aktywnie wspiera ochronę środowiska, dba o jakość powietrza zalesiając Polskę i dostarcza czyste źródeł energii indywidualnym odbiorcom i biznesowi. Chce również edukować i wpierać Polaków w kreowaniu postaw przyjaznych środowisku. Do realizacji tego celu właśnie włączył się gorący zwolennik…
Coalition for Better Ads (CfBA) to międzynarodowa inicjatywa szeregu firm, której jednym z celów jest standaryzacja formatów reklamowych dostępnych w internecie, w tym przede wszystkim wyeliminowanie tych reklam, które uważane są za natarczywe i irytujące z perspektywy konsumentów. Dotychczas Koalicja wprowadziła standardy dotyczące formatów statycznych w środowiskach PC i mobile, obecny zaś reguluje szczegółowo obszar…
Justyna Święty-Ersetic jest wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski, Europy i Świata oraz rekordzistką Polski. Największe sukcesy odnosi w biegu na 400 metrów. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Londynie i Rio de Janeiro. Jej osiągnięcia i rozwijająca się kariera sportowa od lat budzą zachwyt i szacunek kibiców. Teraz Justyna Święty-Ersetic została ambasadorką firmy Sante. Jak sama podkreśla,…
4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique. Kampania promuje linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD. To rewolucja w kategorii produktów nawilżających, która opiera się na innowacyjnym systemie personalizacji. Każdy ma możliwość stworzyć swój idealny kosmetyk, dobrany do indywidualnych potrzeb z ponad 20 kombinacji. W styczniu br….
Polacy chętnie uczestniczą w rozmaitych programach lojalnościowych. A wybór jest ogromny – coraz więcej firm oferuje programy przeznaczone dla konsumentów, ale także dla pracowników oraz dla kontrahentów (klientów biznesowych). Stare porzekadło głosi, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Zgodnie z tą zasadą współczesny klient nie zadowoli się już tym, co oferowały programy lojalnościowe kilka czy…
Medium DOOH z każdym rokiem zyskuje na wartości. Cyfrowa reklama zewnętrzna rozwija się według prognoz i powinna utrzymać w nadchodzących latach tendencję wzrostową. Co sprawia, że reklamodawcy coraz chętniej decydują się na rozpoczęcie kampanii na cyfrowych ekranach OOH? Komu reklama DOOH zawdzięcza swój sukces? Odpowiedzi na te pytania nie są jednoznaczne. Rynek reklamy zewnętrznej z roku…
Współpraca z rozpoznawalnymi markami, uczestnictwo w eventach na całym świecie oraz projekty realizowane dla branżowych liderów – wrocławska agencja gamingowa Fantasyexpo świadczy usługi na skalę międzynarodową. W Polsce Fantasyexpo jest znane przede wszystkim z organizacji kluczowych rozgrywek esportowych w ramach Polskiej Ligi Esportowej. Należy dodać, że agencja jest również właścicielem drużyny Izako Boars oraz portalu ESPORTNOW, a w 2019…
Polskie firmy wciąż stawiają na reklamę. Według badań Starcom, w ubiegłym roku w naszym kraju wydano w sumie 8,8 mld zł na ten cel. Staje się to jednak coraz ryzykowniejszym przedsięwzięciem. Polacy blokują ponad połowę reklam w sieci, ponadto duża część cierpi na tzw. „ślepotę banerową”, uniemożliwiającą dostrzeganie reklam. Jak zatem dotrzeć do świadomości konsumentów?…
Choć wielu z nas stawia znak równości pomiędzy pojęciem wizerunku oraz tożsamości marki, nie można mówić o ich jednoznaczności. Tożsamość bowiem to wizja siebie samego, natomiast wizerunek stanowi nasz obraz w oczach innych. Szereg podejmowanych przez nas działań może mieć pozytywne, ale też niepożądane skutki dla naszego biznesu, które nieraz mogą nas wiele kosztować. W…
Marka nawiązała kilkumiesięczną współpracę z Karolem „Blowkiem” Gązwą oraz Agnieszką Grzelak. Popularni Youtuberzy promują na swoich kanałach innowacyjne lizaki 3D, m.in. organizując konkursy. – Nasz produkt jest skierowany do nastolatków, którzy właśnie tam często poszukują informacji o trendach i nowościach – mówią przedstawiciele Chupa Chups.
| Powered by WordPress | Theme by TheBootstrapThemes