4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.
Kampania promuje linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD. To rewolucja w kategorii produktów nawilżających, która opiera się na innowacyjnym systemie personalizacji. Każdy ma możliwość stworzyć swój idealny kosmetyk, dobrany do indywidualnych potrzeb z ponad 20 kombinacji. W styczniu br. marka poinformowała, że jej pierwszą, w 50-letniej historii marki, globalną ambasadorką została Emilia Clarke. Brytyjska aktorka jest znana m.in. z serialu „Gra o Tron”, czy świątecznej komedii „Last Christmas”.
Kampania ma na celu zwiększenie świadomości linii Clinique iD oraz zwiększenie jej sprzedaży.
Działania prowadzone są w mediach offline (formaty kinowe on-screen i off-screen) oraz w kanałach online (Google Ads, paid social, programmatic display, działania na YouTube, mailingi, formaty direct display na Filmweb). Specjalnym dodatkiem do kampanii kinowej jest fotobudka na terenie Galerii Mokotów w Warszawie. Podczas eventu Ladies Night, który odbędzie się 5 marca, uczestniczki będą mogły skorzystać ze ścianki marki Clinique oraz odebrać kod zniżkowy na linię produktów Clinique iD.
Za zakup mediów offline i koordynację projektu odpowiada spółka dentsu X. Za obsługę, kreację i zakup mediów online odpowiada iProspect, a Isobar przygotowuje kreację i koncepcję strategii komunikacji kampanii.
Dentsu Aegis Network odpowiada za obsługę mediową grupy Estée Lauder Companies od września 2018 r. Agencje należące do grupy realizują dla klienta kampanie mediowe online i offline, a także są odpowiedzialne za strategie mediowe, obsługę kanałów social media i obsługę graficzną.